ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

نحوه خرید پرفکت مانی و شارژ کردن حساب

برای شارژ حساب کیف پول پرفکت مانی روش‌های متعددی وجود دارد. از بین این روش‌ها ساده‌ترین و بهترین روش برای ایرانیان، خرید پرفکت مانی از سایت‌های فروشنده آن است.کاربران ایرانی می‌توانند هر لحظه با استفاده از کارت بانکی خود از سایت‌های ایرانی ارائه‌دهنده پرفکت مانی اقدام به خرید آن نمایند.با اینکه پرفکت مانی هم به‌صورت یورو و هم دلار خرید و فروش می‌شود ولی اکثر معاملات آن به‌صورت دلار پرفکت مانی انجام می‌شود.سایت‌ های ایرانی متعددی برای خرید و فروش پرفکت مانی وجود دارند که شما باید هنگام خرید، از معتبر بودن آن اطمینان حاصل نمایید.معمولاً برای خرید پرفکت مانی از سایت‌ها و صرافی‌ های داخلی باید شماره‌حساب پرفکت مانی خود را به آن‌ها بدهید تا در قبال پرداخت ریالی شما، دلار یا یورو پرفکت مانی به حسابتان واریز کنند.

بهترین صرافی آنلاین ایرانی

با توجه به رشد بازار رمز ارزها و افزایش تقاضا برای ورود افراد به بازار رمز ارزها، آگاهی داشتن افراد از روند کار، امنیت و کیفیت خدمات صرافی‌‌ها مسئله مهمی است. صرافی‌ها قلب انجام معاملات در بازار کریپتوکارنسی‌ها هستند و آشنایی با خدمات ارائه شده توسط آن‌ها می‌توانند در طی روند سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال به ما کمک زیادی کند. امنیت در معاملات و سرمایه گذاری یکی از مهم‌ترین مسائل در مورد استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال است. همچنین سرعت تراکنش‌ها و سهولت استفاده از صرافی به موضوعی مهمی تبدیل شده است که باید برای انتخاب صرافی مناسب مد نظر قرار بگیرد. 

خرید بیت کوین با پرفکت مانی

علاوه بر این که می‌توان با پرفکت‌مانی کالا خریداری کرد یا خدمات مختلف دریافت کرد، می توان از آن برای خرید رمز ارزها یا ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین استفاده کرد. برای خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال باید ابتدا پرفکت مانی خریداری کرد و بعد به صرافی های ارز دیجیتال مراجعه کرده و از آنها رمز ارز خریداری کنید.جهت خرید پرفکت مانی و یا خرید کلیه ارزهای دیجیتال می توانید به صرافی های معتبر مراجعه کنید.

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی از سایت های ایرانی

سایت های ایرانی یکی از روش های راحت برای خرید ووچر پرفکت مانی محسوب می شوند. این سایت ها را می توانید با جستجو در گوگل به راحتی پیدا کنید. ووچر ها را می توانید بسته به نیاز خود از یک دلار تا چند صد دلار تهیه کنید.با مراجعه به گوگل و سرچ عبارت "خرید ووچر پرفکت مانی" و انتخاب صرافی مورد نظر خود، مراحل احراز هویت را انجام داده و سپس میزان مبلغ مورد نظر خود را وارد می کنید و هزینه آن را با استفاده از کارت بانکی خود پرداخت می کنید. پس از انجام این مراحل ووچر در کمترین زمان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.بعد از خرید ووچر پرفکت مانی، می توانید در سایتی که قصد خرید کالا یا ثبت نام در آن را دارید تنها با وارد کردن شماره ووچر و کد فعال سازی، فعالیت مورد نظر خود را انجام دهید.با مراجعه به صرافی های ارز دیجیتال معتبر می توانید به راحتی خرید پرفکت مانی خود را انجام دهید.

نحوه خرید بیت کوین

نحوه خرید بیت کوین برخلاف باور های شکل گرفته بسیار آسان می باشد. مهم ترین بخش خرید ارز های دیجیتالی، صرافی های آنلاین می باشند؛ زیرا از طرفی بهترین گزینه برای خرید می باشند و از طرفی دیگر انتخاب نوع صرافی و اعتبار آن بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین اولین قدم در خرید بیت کوین انتخاب صرافی آنلاین می باشد.بعد از انتخاب صحیح و آگاهانه و ثبت نام در سایت، باید با ارائه مدارک شناسایی، فرآیند احزار هویت انجام شود، حال می توانید با تعیین مقدار بیت کوین برای خرید و انتخاب روش پرداختی آن، بیت کوین ها را در کیف پول خود دریافت نمایید.