ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال چین لینک

امن ترین و متداول ترین روش خرید چین لینک و یا هر ارز دیجیتال دیگری، چه در کشور ایران و چه در خارج از ایران، خرید از صرافی های آنلاین معتبر است. به علت این که سایر روش ها از ریسک بسیار زیادی برخوردار است و ممکن است باعث شوند افراد پول و سرمایه ی خود را از دست بدهند، کم تر کسی تمایل به انجام آن ها دارد، وقتی شما صرافی های آنلاین را برای خرید و فروش چین لینک و یا سایر ارزها انتخاب می کنید، در واقع می توان گفت این صرافی های به نوعی واسطه ی خرید و فروش بین شما و طرف دیگر معامله می شوند، البته در این میان برخی از صرافی ها هم هستند که خودشان به صورت مستقیم با شما وارد معامله می شوند.صرافی های آنلاین ایرانی و یا خارجی، در ازای این واسطه گری که انجام میدهند مبلغی را به عنوان کارمزد از طرفین معامله(خریدار و فروشنده) دریافت می کنند، معمولا این مبلغ ناچیز است اما نکته ی اصلی اینجاست که این مبلغ ثابت و مشخص نیست و ممکن است هر صرافی برای هر ارز دیجیتال مقدار متفاوتی را به عنوان کارمزد تعیین کرده باشد، به همین خاطر بسیاری از کاربران و سرمایه گذاران به دنبال صرافی هایی هستند که نرخ کارمزد کم تری داشته باشند. 

بعد از خرید ارز دیجیتال پولکادات چه کنیم؟

شما بعد از خرید پولکادات و یا سایر ارزهای دیجیتال موجود در بازار، هم می توانید دارایی خود را درون خود صرافی مربوطه نگهداری کنید( در صورتی که صرافی شما از این موضوع پشتیبانی کند ) و هم این که می توانید آن را به یک کیف پول دیجیتالی امن منتقل کنید.نگه داشتن پول و سرمایه در وبسایت خود صرافی ریسک زیادی به همراه دارد و ممکن است با هک شدن صرافی و … پول و دارایی شما از دست برود، هم چنین اگر از صرافی های خارجی که با ایران همکاری خوبی ندارند، این ارز را خریداری کرده باشید ممکن است حساب شما بلوکه شود، به همین خاطر برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی بهتر است بعد از تکمیل فرآیند خرید، پولکادات ها و یا سایر ارزهای دیجیتال خریداری شده ی خود را به یک کیف پول دیجیتالی امن انتقال دهید.

تفاوت قیمت بیتکوین در صرافی های مختلف

هر صرافی ممکن است بر اساس دلایل مختلفی این رمز ارز را با قیمت های متفاوتی ارائه دهد.برخی از کاربران هم هستند که به دنبال خرید بیت کوین با پایین ترین قیمت هستند تا بتوانند ارزهای خریداری شده را در صرافی که این ارز را با قیمت بالاتر می فروشد به فروش برسانند و از این اختلاف قیمت سود کسب کند.اما این کار از ریسک بسیار زیادی برخوردار است زیرا قیمت این ارز به صورت لحظه ای در حال تغییر است ممکن است این تفاوت قیمتی هم که مشاهده می کنید به علت این مدت زمانی باشد که طول می کشد قیمت این ارز را در وب سایت دیگری چک کنید.

آموزش خرید چین لینک با پول نقد

برای خرید چین لینک با پول نقد باید از یک صرافی مطمئن کمک بگیرید. صرافی های مختلفی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارند. برای خرید از صرافی های داخلی به راحتی با انجام مراحل ثبت نام می توانید با کارت های بانکی خود خرید را انجام دهید. اما برای خرید از صرافی های خارجی شما نیاز به احراز هویت در این سایت ها و حساب های بانکی بین المللی دارید. در صورتی که به این موارد دسترسی دارید مراحل خرید همانند خرید از صرافی های داخلی می باشد.

آشنایی با ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی یک واسط مالی مجازی می باشد، بنابراین برای تهیه آن قرار نیست سراغ دفتر یا شرکتی به شکل حضوری برویم. پرفکت مانی به شکل مجازی نمایندگانی در سراسر دنیا دارند. این نمایندگی ها را می توانیم صرافی آنلاین پرفکت مانی بنامیم. شما از طریق این صرافی ها می توانید بر اساس ریالی که در دسترس دارید پرفکت مانی خریداری کنید. حال بر اساس این که در پرفکت مانی حساب داشته باشید و یا نه، نوع خرید شما می تواند متغیر باشد. اگر شما نمی خواهید حساب پرفکت مانی داشته باشید یا به هر دلیل نمی خواهید به شکل مستقیم به حساب پرفکت مانی خود پول واریز کنید می توانید از صرافی آنلاین درخواست ووچر کنید. ووچر چیزی شبیه به چک رمزدار می باشد که شما می توانید به واسط کدهای روی آن از مقدار پرفکت مانی خود استفاده کنید.جهت خرید ووچر پرفکت مانی می توانید به وب سایت صرافی های معتبر مراجعه کنید.